اولین نرم افزار چند رسانه ای پژوهه شیطان در نمایشگاه قرآن عرضه شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار معارف ایرنا، این نرم‌افزار كه به همت گروه پژوهشی هنری حنیف تولید شده در زمینه شیطان‌شناسی است كه موضوعاتی چون پژوهه صهیونیسم، قاموس كتاب مقدس، پروتكل‌های دانشوران یهود، دنیا بازیچه یهود، بیت‌المقدس و فمینیسم را در بر می گیرد.

این نرم‌افزار شامل 18 مقاله اصلی و 86 مقاله تكمیلی است كه بیش از سه هزار عكس جمع‌آوری شده با قابلیت جست‌وجوی تخصصی و ارایه تصویری جدید و متفاوت در قالب مستند از صهیونیسم جهانی، 20 جلسه سخنرانی متناسب با موضوعات و هشت فیلم و مستند كوتاه در آن ارایه شده است.

متن كامل 30 جلد كتاب از جمله كتاب‌های بیت‌المقدس، تاریخ اورشلیم(بیت‌المقدس)، تحلیلی بر پیشگویی‌های نوسترآداموس، جنایت جهانی، بوی خون، پروتكل دانشوران یهود، سیر تاریخی تورات و دنیا بازیچه یهود بخش‌های مختلف این نرم‌افزار را شامل می شود.

بخش دیگری از نرم‌افزار به 20 جلسه سخنرانی به موضوعاتی همچون تصویر یهود در قرآن، قدس، زرسالاران یهودی، سخنرانی همایش زن بودن ممنوع، هولوكاست، صهیونیسم و خاورمیانه و وضعیت سیاسی اسرائیل اختصاص یافته است.

هشت فیلم و نماهنگ مستند همچون امام خمینی و مساله فلسطین، لبیك یا حسین، مسیحیت صهیونیستی، تا ظهور، سكوت عقربه‌ها و از كدامین قبیله‌ای ـ نیایش دكتر علی شریعتی از دیگر بخش‌های نرم‌افزار پژوهه شیطان است.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كه از 25 تیرماه با شعار 'قرآن؛ فرهنگ بیداری' در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به كار كرده تا 24 مرداد همه روزه از ساعت 17 تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 پذیرای بازدیدكنندگان است.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: خیابان , اروپا , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: